21 januari 2009

VTT te Jabbeke

Datum: Zaterdag 24 januari 2009.
Plaats: Sporthal, Kapellestraat 1 te Jabbeke.
Naam: 14de Permeketocht.
Organisator: WTC Jabbeke.
Federatie: BBR.
Afstand(en): 28, 40 en 55 km.
Inschrijving: Van 08.30 tot 14.00 uur. 4,00 EUR (zonder vergunning) - 2,00 EUR (met vergunning).

Aangezien de Putjestocht VTT te Gistel dit jaar op zondag 25 januari plaatsvindt, deze keer de rit te Jabbeke als keuze.

Afspraak om 12.00 uur (vertrek ten laatste om 12.15 uur!) op de parking ter hoogte van café Albatros (Knokkestraat 26, 8301 Knokke-Heist).

Meer info op http://opentrivia.wtcjabbeke.be/?act=post-view&post=11.

PS: Gratis stuk pizza na de rit!

10 opmerkingen:

Tournoy Kris zei

Geen wachtdienst, mooi weer voorspeld, mooi parcours en een stuk pizza nadien... Ik zal er hoogstwaarschijnlijk bij zijn.

Anoniem zei

lieven, dirk en braem op terugweg van skiën
ze zijn er dus niet bij

Anoniem zei

Ga mee;moest het echter beestenweer zijn; dan zie ik wel....

François

Anoniem zei

normaal niet

albert

Anoniem zei

Ik ga zeker ook mee.
Francois ik bel je morgen voormid.
nog eens op.

Stef

Tournoy Kris zei

Even samenvatten...

Wie kan niet:
Albert, Christian (werk), Dirk (reis), Fabien (skiongeval), Lieven (reis), Rik (werk), Rudi DW (reis).

Wie kan wel:
François en Stefaan.

Wie resteert:
Geert, Luc, Marc en Rudy VW.

Anoniem zei

zal er naar wekelijkse gewoonte niet bij zijn...
vertrek volgende zaterdag naar mijn schoonmoeder en acht het dus niet oportuun om dit weekend mijn heroptreden te doen,
alvast veel plezier en tot gauw

Anoniem zei

wat is er gebeurd met fabien ?

albert

Tournoy Kris zei

Omdat François dan toch niet kon en ik deze namiddag 'familiale verplichtingen' heb; heeft ook Stefaan forfait gegeven.

Fabien is tijdens de eerste dag van zijn skivakantie blijven steken op de skilift en heeft daarbij zijn knie verdaaid. Resultaat skivakantie gedaan, terug naar huis met de ambulance en operatie aan de knie. Komt wel goed hoor...

Anoniem zei

ewel net terug van de vouwte
toch 46 km gedaan met koersfiets
alleen pinten drinken is ook niets

albert