29 december 2008

VTT te Dudzele

Datum: Zaterdag 3 januari 2009.
Plaats: Sporthal 'De Polder', Stokerij 2 te Dudzele.
Naam: 14de Drie Koningen VTT.
Organisator: Brugse Cyclo's.
Federatie: BBR.
Afstand(en): 23, 38 en 48 km; GEWIJZIGD PARCOURS (geen achterhaven, wel richting Sint-Kruis).
Inschrijving: Van 08.30 tot 14.00 uur. 3,50 EUR (zonder vergunning) - 2,00 EUR (met vergunning).

Afspraak om 12.00 uur (vertrek ten laatste om 12.15 uur!) op de parking ter hoogte van café Albatros (Knokkestraat 26, 8301 Knokke-Heist) MET DE MOUNTAINBIKE! We vertrekken dus niet per auto.

Meer info op http://www.brugsecyclos.be/Flyer%20vtt%202009.pdf.

8 opmerkingen:

Anoniem zei

Ben badkamer aan het verbouwen, waardoor onzeker of het werk af geraakt tegen de middag. Als ik er niet geraak: veel fietsplezier.
P.S. Niemand geïnspireerd voor verslag vorige rit te Assebroek?

Lieven

Anoniem zei

Ik ga mee morgen tesamen met François. Maar wel met de auto.
We komen eerst naar de Albatros.
Induffelen jongens!

Stef

Anoniem zei

'k weet nog niet of ik met de fiets of met de auto ga. 'k Zal morgenochtend beslissen! !

Dirk

Anoniem zei

zal pas morgen beslissen hoe ik ga, zet morgen nog iets op de blog
rvw

Tournoy Kris zei

Ik pleeg deze keer ontrouw... en fiets mee met Rik & co.

Tip: Als je ipv 'Anoniem' kiest voor 'Naam/URL'. En dan in het veld 'Naam' jouw voornaam invult, hoef je die niet meer in het bericht te zetten.

Anoniem zei

een kanjer van een jetlag en dertig graden temperatuurverschil : ik zie jullie straks wel in de vouwte

albert

Anoniem zei

Ik ga ook met de fiets.
Stel voor om stipt om 12uur te vertrekken aan Albatros.
Tot straks

Anoniem zei

Waar is de commentaar "weeral ontrouw" gebleven...?